HER SITTER VI OG SER PÅ BILDER

Skoleblogging, juhuuuu. Her sitter jeg å leser blogger, mens Borghild har nettop sett på bilder med læreren (HAHA). For ca et min siden fikk vi totalt latter krampe. Det var noe sånt med at det var noe læreren ikke fikk til med kamera til Borghild. Så DA! Les videre nå kommer det beste! Så sa han TOSK, med en slik høy grynte lyd, jeg og Borghild fikk totalt latterkrampe. Læreren ble så flau at han bare gikk. Jeg og Borghild (dårlig humor jentene) ler enda HAAHHAHAHA.

Nå spurte jeg Borghild: – er det,  her sitter vi OG ser på bilder, eller her sitter vi Å ser på bilder? (I know jeg suger i rettskriving) Og da kom plutselig læreren for ikke så lenge siden: – HAHAHAHa Caro vet ikke hva forskjellen med å/og.
Nå sitter vi å gjør narr av hverandre, haha så morsomt!

Hva gjør dere akkurat nå?

10 kommentarer

Siste innlegg