FOR FØRSTE GANG I HISTORIEN

Hahaha, gjett hva?! Jeg gjør lekser i helga! For første gang i hele mit liv, så gjør jeg det. Har alltid sett på helgen som en liten ferie, men hva skjer med meg nå? Vi skulle levere en slik artikkel ting for kanskje noen uker siden (?). Men jeg var jo en av dem som glemte det, eller den eneste. Men hallo?! Nå sitter jeg nå i dette rom å skriver en artikkel!

Det verste er at det er ingen som har sagt at jeg skal gjøre det heller, jeg bare gjør det! Og jeg trenger egentlig ikke å levere den en gang. Tror ikke jeg skal det heller. Gjør det fordi jeg kjeder meg, og ikke har noe å gjøre.

Uansett så har jeg en følelse av at den kommer til å havne i papirkurven snart så….
Men nå har jeg faktisk gått lei hele artikkel tingen, så nå sitter jeg her og ler av meg selv, haha snakk om fritids. Neida koser meg med web bilder og lit redigering.

Dere kan gjette hvilket bilde som er redigert og ikke redigert!



gjør du lekser i helga, har du fritids noen gang?

12 kommentarer

Siste innlegg