HAR DU SETT SÅ MANGE FILMER?

Utrolig hvor mange det er som vil ha header av meg, prøvde å lage mange på bussen. Men ååh det er så irriterendest plutselig detter jeg ut av internetten. Og da tar det sin tid å komme tilbake. Og i morgen er jeg stappa full. Først skal jeg se på toget, og så skal jeg en liten tur på tivoli, så skal jeg besøke en venn, så skal jeg hente en annen venn å dra til Sverige å shoppe, så skal vi kanskje på kino etter det. Og det blir sikkert mer også SÅ JEG FORTSETTER MED HEADER LAGINGA OM TIRSDAG!


Men nå skal jeg se på en film før jeg legger meg, siden jeg må opp så utrolig tidelig i morgen. Men hvilken film skal jeg velge. Jeg vedder på at jeg har over 1000 filmer å velge imellom. Pappa har jo sin egen filmbutikk da kan jeg jo si. Det verste er at han har sett nesten alle filmene, han elsker filmer kort sagt!

PLUSS at han har mange andre filmer i et annet skap, haha! Film crazyyyy



HA EN GOD 17.MAI ALLE SAMMEN VISS JEG IKKE REKKER Å BLOGGE!

hva syns du, har du så mange filmer?

18 kommentarer

Siste innlegg