MÅ GJØRE VIDEO (PÅ EN MÅTE)

De fleste bloggerene har en må gjøre video, men da sier leserene hva de skal gjøre. Men jeg og Hilde hadde en litt annen idê. Vi skulle skrive på en lapp om det vi skulle gjøre, uten at den andre visste hva det var. Men jeg kommer jo på så utrolig mange sprøe idêr til sammenligning med Hilde, hahaa. Enjoy video!

Beklager for dårlig kvalitet, men hilde har kamera fra det forige århundre. Haha jeg tulla jenta mi. Men dårlig kvalitet det var det.

Videoen skulle egentlig komme for mange timer siden, men neida youtube kan ikke ta i mot en video som er lenger en 10 min. Så da måtte jeg redigere den på nytt! irriterendest, hate youtube forever (broken heart liksom). Tulla. Kan godt hende dere ikke gidder å se hele, men jeg og Hilde hadde det utrolig morsomt med å lage den.

Hva syns du om videoen?

12 kommentarer

Siste innlegg