SMINKEN JEG BRUKER

Først vil jeg takke http://villus.blogg.no/  for at jeg kom på første plass på topplista hennes. Jeg blir så utrolig glad for at jeg bare kommer med på topplista til folk. Men jeg blir xtra glad når jeg kommer på første plass. Tusen takk!

Men nå har jeg lyst til å vise dere hvilken sminke jeg bruker. Det er ingen som har bedt om det jeg har bare lyst til å vise dere.

Dette bruker jeg til vanlig.

Fuktighetskrem fra Niveapudder fra Max Factor – foundation fra Maybelline – dipliner fra IsaDora – concealer fra IsaDora – mascara fra Maybelline

Dette bruker jeg til spesielle anledninger foreksempel: Når jeg er hos pappa og skal til byen med venninene, bursdag osv (kommer ikke på mere akkurat nå, haha)

Øyenskygge fra Chanel – pudder fra Max Factor – pudder fra IsaDora – foundation fra Maybelline – concealer fra IsaDora – mascara fra Maybelline – eyeliner fra Chanel – Fuktighetskrem fra Lancôme – dipliner fra IsaDora – lipgloss fra nectar de fleurs

Hvilken sminke bruker du, bruker du noe av det samme som meg?

21 kommentarer

Siste innlegg