Barcelona

Verden er et helt sykt sted. Terroren som nylig har skjedd i Barcelona er ubeskrivelig. Jeg føler det har blitt en “trend” å kjøre gjennom en stor folkemengde med et stort kjøretøy. En uke før denne tragedien var vi i Barcelona. Det ga meg en litt uggen følelse nå i ettertid. Tenk om vi dro en uke senere. Vi vandret mye frem og tilbake i den gaten. Tenk om det var oss! Det var det ikke, heldigvis. Vi kan ikke slutte å reise heller fordi det kan skje noe terror.
Vi hadde flaks. Med alt egentlig! Været var upåklagelig den uken vi var der. Stekende sol og skyfri himmel alle dagene! Når vi gikk inn på flyet når vi skulle hjem, kom skyene og det startet å pøsregne.

Meg og min kjære♥ Dette var en spontantur, og jeg må nesten si jeg følte meg litt badass som har gjort noe spontant. Haha #momlife. Vi tok noe på sparket OG fikk barnevakt! Dette skjer en gang i tiåret.

Her funderer jeg på om servitøren syns jeg spiser mye. Jeg bestilte altså tre retter…. til bare meg selv. Når jeg og S er ute på restaurant spiser jeg opp min egen mat først, så spiser jeg resten av S sin mat når han er mett. Jeg har fått høre det av servitører tidligere som lurer på hvordan i alle dager jeg klarer å spise så mye, men fortsatt være tynn. Altså mat, det er så godt! Når jeg legger meg om natten, gleder jeg meg til å våkne å spise frokost!

Barcelona er vakkert! Storby og strand i ett. Det er masse å se, men ikke så masse og gjøre. Da tenker jeg på aktiviteter som fallskjerm/ strikk -hopp osv… Det var litt savn av det fra min side. Vi fikk gjort mye aktiviteter på Filippinene-turen vår som vi hadde for noen mnd siden!

Vi var superturister som valgte å se byen i en hop on, hop off -buss. Det er jeg veldig glad for at vi gjorde. Det tok ganske lang tid, så jeg utnyttet det helt med å sole meg i bikinioverdel og skjørt. Med denne bussen slapp vi å lete frem til alt selv. Det er så klart en opplevelse i seg selv det også, men kjære vene -det var såå varmt!!

Med tanke på varmen, var det veldig lett å bli øltørst 😉

Sagrada Família

Camp Nou

Vi fikk se alt på Camp Nou. S er mest overrasket over hvor stort det hele var. Jeg er mest overrasket over garderoben. Altså jeg hadde sett for meg at disse verdensberømte fotballstjernene hadde sin egen private dusj. Neida, de dusjer helt vanlig de også. En garderobe med alle dusjer ved siden av hverandre. Det var jo ingen vanlig garderobe. De hadde jo stor plass og bobblebad. Men.. det overrasket meg likevel at de ikke hadde sin private dusj. Dette var første gang jeg var i et fotballstadion, så alt var egentlig spennende!
Resten av turen har vi rett og slett ligget rett ut og sola oss, badet og spist god mat! Perfekt! ♥