Graduation party

Vi var heldige og fikk være med på søkenbarnet mitt, Rosita Mae sitt graduation party mens vi var i Filippinene. Det tror jeg faktisk aldri jeg har vært med på. Vi ble invitert til skolen tidlig på dagen. Det takket vi ja til. Alt tok så lang tid (flere timer) og det var en veldig varm dag. Det var ikke aircondition der og vi var bokstavelig talt gjennombløte av svette. Vi hadde med Melinda og hun ble så utilpass med den sterke varmen og alle menneskene. Det var masse venting, og til slutt måtte vi bare dra,. Vi fikk ikke sett det store øyeblikket, men vi tok igjen på feiringen hjemme. Det var like så greit 😀

Mine søte, energiske søskenbarn: Carolyn, Chrisha og Ji-ji.

Jeg er så glad for at alt gikk så bra med mat og drikke. Det har ikke vært noe problem. Vi tok med mat fra Norge i tilfelle maten ikke skulle falle i smak. Det ville hun ikke ha! Hun skulle bare ha filippinsk mat, og så mye hun har spist i ferien. Det gleder mammahjertet<3 

Dette er nasjonalretten -helstekt gris. 

I Filippinene er det veldig stas å ta bilde med grisen. 

Rosita Mae og bestemoren min.

Mamma

Når det er graduation party inviterer man hele familien, venner og naboer. Med andre ord: fullt hus! 😀

Dette bildet syns jeg var så koselig♥ Men det er umulig å ta bilde med blits uten å se nedsvettet ut! Haha. Det er kanskje kveld, men temperaturen holder seg på 30-40 ºc.

Min gode, venninne Gly♥ Vi har vært venner i mange år, men det sier seg selv at vi ser hverandre veldig sjeldent. Når vi først møtes virker det som om vi så hverandre i går. Jeg elsker slike venneforhold! Denne jenta her er så god og snill. Jeg er så glad for at jeg møtte henne, og det var veldig tilfeldig. Mens jeg var en ung og gal tenåring fikk jeg en ferieflørt her, og dette var venninnen hans. Men så ble hun fort min venninne, og har vært det siden ♥ 

Gutta boys hygger seg 😀

Den maten her, åhhh♥ Filippinene er virkelig noen mestere på grillmat!

Her prøver vi ut Filippinsk bowling:

Som vi lo av dette bildet. Hahaha! Jeg tror onkelen min, Dodoy ser på meg som om jeg er et spøkelse…?

Søskenbarnet mitt, Richard.

Bitt små bowlingkuler. Kunne tro det var små kokkosnøtter, hehe.

Naboen vår. Jeg kaller han for Jalmar, men han heter ikke det. Jeg har kalt han det i alle år, så jeg vet egentlig ikke hva han heter. Hehe! 

Movie time!<3 

Melinda er litt av en ramp om dagen. Hun syns det er så gøy å lugge andre…

4 kommentarer

Siste innlegg