Ready, set, zipline!!

Eventyrene slutter ikke enda! Vi er nok paret som aldri får nok av opplevelser med mye fart og høyder! Er det noe rart -det er så gøy!! Jeg høres ikke riktig klok ut i hodet, men jeg elsker når jeg blir redd av f.eks høyder og når det er over, så sitter du med den gode mestringsfølelsen. Før vi valgte å ta zipline i Boracay hadde vi allerede tatt en runde i Davao. Det er som jeg sier -man blir aldri lei! Jeg har allerede hoppet fallskjerm et par ganger, vil jeg gjøre det igjen? Hell yeah! Hotellet COAST arrangerte denne aktiviteten for oss. Vi hadde med oss en fyr som fulgte oss hele veien. Han var med oss gjennom hele dagen og vi hadde ganske mye på programmet. Han fulgte oss også trygt hjem. Jeg syns det er så greit og ha med en som vet hvor vi skal. Ikke minst har vi fotograf hele dagen;-) Vi hadde nok funnet frem selv, men det hadde blitt veldig kronglete og tatt veldig lang tid. 

Har dere sett så grønt vann på en strand før? Det er ikke noe farlig! Bare alger. Ganske bra for huden:-) En gang i året er det algesesong som varer fra slutten av januar til mai. Dette gjør sanden hvit bl.a. Det var ikke over hele Boracay, men store deler. Litt kjedelig for oss. Jeg kunne tenkt meg og sett alt blått. Da vet jeg hvilken måned jeg skal besøke Boracay -til neste gang 🙂

Nå er jeg ikke 100% sikker, men jeg tror vi betalte 1200 peso pr person (ca 210 kr). 

Ready, set, zipline!!

Zipline with a view♥ Vi fikk valget om vi ville kjøre tandem eller singel. Jeg brøt fort ut med -TANDEM! Tenk om vi hadde kjørt singel, også hadde en av oss dødd. Hadde jeg vært den overlevende hadde jeg selv dødd av dårlig samvitighet…  

 

7 kommentarer
    1. Åh det ser ut som dere har hatt det helt fantastisk! Kan du si litt om hvor mye dere ca brukte på hele turen? oog hvor er det brune/beige skjørtet fra noen innlegg ned? 😀

    2. Anonym: Hei! Vi har absolutt hatt det helt fantastisk<3 Verdens beste ferie! Alle skjørt og shortser jeg har hatt på meg er fra Forever 21. Jeg drar alltid med lite klær i kofferten når jeg skal til Filippinene for jeg handler alltid så mye på den butikken. Hehe:-)
      Jeg føler egentlig ikke for å gå ut med den totale summen, men det ble kostbart -det kan jeg si. Jeg skriver som regel hva det vi har vært på koster:-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg