Eventyr oppe i luften

 

Vet dere hva? Blogg er ganske frustrerende til tider. Jeg hadde brukt over 1t på dette innlegget og lagt til god informasjon om en park vi besøkte. Når jeg trykte publiser vil blogg.no at jeg skal logge inn på nytt. Alt ble slettet. Ganske irriterende, så jeg gjør dette til et bildeinnlegg i steden for. Om det er noe du lurer på, så still spørsmål i kommentarfeltet, så svarer jeg der! Vi skal rekke et fly som går om noen timer, så nå skal vi prøve å få litt søvn før det. Natta!
 


 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg