Snorkletur med tropiske fisker

God kveld! Her er kl ett på natten og jeg blogger på reservebatteri. I går snorklet vi og fikk mate de fine fiskene her. Det er mange fine steder å snorkle, så vi hadde planer om å ta et sted i går og et nytt sted i dag. Vi måtte gjøre om på planene våre i dag, eller hele dagen egentlig. Vi er blitt så utrolig solbrente at det gjør vondt bare å se på. Haha. Det gjør så vondt bare å ha på seg klær! I går sovnet jeg på en flytemadrass i bassenget OG det var stekende sol. Jeg vet ikke hvor lenge, men det var en stund. Også snorklet vi lenge etter det. JEG ELSKER SNORKLING. Spesielt her. Det er helt magisk! Det var så skuffende når vi ikke fikk gjort det i dag. Det blåe vannet og det nydelige livet i havet er bare så interessant! Vi hadde med masse brød som vi fikk fra restauranten som vi matet fiskene med. Skal si de likte det! Det var en veldig fin opplevelse. 

Rett før vi reiste kjøpte vi Gopro HERO 5. Det er jeg veldig glad for at vi gjorde. Det er så lite og lett å ha med seg. Ikke minst får man skikkelig kule bilder/ videoer. 

Jeg hadde tidenes kveld i går. Hver dag er det happy hour, og i går tok det liiitt vel av. Det ble til en fest med oss, bartenderen og en fyr fra japan. Det er den morsomste “festen” jeg kan huske i de nyere tider!! Fy søren så gøy vi hadde det. Og det mest komiske? Det var at vi ikke forsto hverandre i det hele tatt! Han japanske fyren hadde alltid telefonen med siri/ google translator i hånda. Han snakket japansk til telefonen, og telefonen oversatte det til engelsk. Jeg elsker når vi bare er en liten gruppe som drikker sammen og har det dritgøy. Med andre ord: ikke superglad i store nattklubber..

Solnedgang<3

Etter man har badet så lenge i havet, så er det så deilig å hoppe i bassenget etterpå. Det gjør alltid vi. Åååhh som jeg elsker å bade. Jeg gleder meg allerede til i morgen. Jeg håper solbrentheten (er det et ord?) har gitt seg bittelitt da. Da har vi nemlig kajakk på to-do -listen vår før vi drar “hjem”. Jeg gleder meg til å se Melinda’n vår<3<3 Vi har veldig sjeldent barnevakt. Så dette her, alt vi gjør nå -det er en enorm frihet som vi nyter!! 

6 kommentarer

Siste innlegg