Sneak peek: barnerommet

 

(Ja jeg vet jeg har gjort en stygg feil her…. men kan dere se den?)

Da var vi endelig snaaart ferdige med barnerommet. Det mangler kun en ny taklampe der nå. Jeg tenker en skikkelig jente-lampe med krystaller. Det tror jeg blir fint! Vi har fått en stor slik en i stua nå også, og den er så fin! Det viktigste er at Melinda trives på rommet sitt og det ser vi hun gjør. Det har vært veldig gøy å planlegge barnerommet, så det er nesten litt trist det snart er ferdig. Vel.. vi får håpe jeg (vi) får planlegge flere barnerom om noen år (hihi♥). 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg