Valentine’s

Hadde dere en fin valentine’s day i går? Det hadde jeg! Det var ikke måte på hvor bra jeg ble behandlet. Rett etter jeg var ferdig på jobb dro jeg på trening. Når jeg var ferdig der ventet det en blid mann som overrasket meg med DEN rosebuketten! En stor pose med smågodt og masse annet godt. Jeg hadde ikke spist godteri enda i 2017, men det siste døgnet har jeg spist så mye at jeg tror det holder til jul. Haha! Vi spiste godteri i hele går kveld og vi lagde favorittmiddagen vår. Massasje, champagne, film og masse kos♥ Vi har egentlig ikke tid til sånt, men valentine’s day er jo ikke hver dag akkurat. Visste dere at 14 februar er favorittdagen min? Jeg liker valentine’s day bedre enn bursdagen min, nyttår, jul… Jeg sa selvfølgelig ikke dette da jeg var singel, haha.. da likte jeg ikke valentine’s day i det hele tatt. Jeg hatet all mulig slags kliss-klass, men kanskje jeg bare var sjalu på alle som hadde det. Nå er jeg skikkelig klissete blitt. Jeg blir småirritert inni meg når kjærestepar sier at valentines bare er noe tull. HVORFOR det?! Da setter man av tid med sin kjære og gjør noe koselig man vanligvis ikke gjør hver dag. Det trenger ikke å være store greier. I fjor leide vi hotell en helg for å feire valentine’s (innlegg HER), i år ble den feiret hjemme OG det spiller ingen rolle hvor eller hvor “stort” du må gjøre det -så lenge du er med din kjære ♥
 

Min lille nr.2 valentine<3

Melinda har ikke vært i den beste formen i det siste. Hun får vanligvis ikke lov, men nå som hun er småsyk får hun lov til å spille fantorangen på mobilen min. Da blir hun SÅ stolt når hun får drive med noe hun vet hun vanligvis ikke får lov til. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg