Store barn, store gleder

 

Hei på dere! Når jeg og S er på tur og skal finne hotell -da går vi alltid etter hotellene hvor det er mye å finne på. Bowling, bading… ja alt som er gøy for oss voksne (eller store barn). Hehe! Denne turen til Sarpsborg var heller ingen unntak. På hotellet vår denne gang var det “Superland” som var vegg i vegg med oss. Minigolf, badeland, klatring, hinderløype, spill (air hockey osv), lekeland/ labyrint for de små (som dessverre var under oppussing).  

Minigolf er såå gøy! Selv om jeg under spillet plutselig kom opp med noen nye regler, så vant S.. Hehe… disse reglene kom vel egentlig opp fordi jeg lå så mye under. Haha! 

Hvor var Melinda mens vi hadde det så gøy? Jo hun var for første gang i historien helt rolig og foretrakk helst å være på sidelinjen og bare se på! Hun var nok småsliten og da var det helt OK å bare ha en oversikt over området hvor hun kunne se oss. Det beste var at jeg og S var de eneste som var der. Vi hadde alt for oss selv!

Jeg kommer sent til å glemme denne hinderløypen. Denne løypen er beregnet for barn selvfølgelig, men det så jo gøy ut og vi ville prøve! Vi var jo de eneste som var der uansett. Vi måtte spørre om å få låne seler i kiosken. Damen bak disken svarte med: eehh… til dere? Som om noen voksne aldri hadde spurt om det før! Vi gliser begge to fra øre til øre og sier “ja!”. 

Løypen var kanskje ikke så stor og utforende, men fy søren så gøy vi hadde det! Vi lo, så jeg trodde jeg skulle falle ned. Haha, jeg var sikret da. Siden den ikke var så veldig utfordrende, måtte jeg komme opp med noen nye regler. Det var f.eks ikke lov til å brukene armene. 

Klatreveggen! Her brukte vi mest tid. Jeg har ikke gjort dette siden jeg var bitte liten, tror jeg. Da var det bare en barnevegg. Jeg har aldri klatret på en så stor vegg før. Det er egentlig ganske rart siden vi har bodd ved siden av et stort klatresenter i over 2 år nå. Haha. Vi fikk begge kjenne på adrenalinet når vi klatret høyt, så skulle vi bare kaste oss ned. Vi kunne klatre ned så klart, det gjorde jeg første gangen. Det var jo en utfordring å kaste seg ned også. Det var gøy!! Men jeg fikk skikkelig vondt inni meg sekundene før jeg skulle gjøre det. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg