Familietur til Sarpsborg

 

Heisann! I går dro vi egentlig ganske spontant til Sarpsborg. Vi tenkte å ta oss en tur før jul, men vi visste bare ikke når. Da dro vi like så greit med en gang siden det passet for begge. Vi har lagt oss inn på et hotell med badeland i seg, så nå etterpå skal vi bade, kjøre sklier og plaske masse i vannet -kjenner jeg Melinda rett. Etterpå blir det shopping! Jeg fikk bursdagsgave av pappa i går (han bor jo her!). Som alle andre år har jeg fått 1000 kr på g-sport. Det er jeg veldig fornøyd med. Det får jeg både til bursdag og jul. Det er en vinn-vinn gave for oss begge. Han bruker 1000 kr på gavekort og får gratisbilletter på kielbåten til seg selv. Jeg får 1000 kr til å kjøpe treningsklær:-)

Vi var på en liten besøksrunde i går. Med en gang vi ankom Sarpsborg dro vi til Mimi (min bestemor) og fikk julekaker og kaffe. Deretter dro vi videre på besøk til søsteren til Mimi. Ååh.. det er så koselig å se folk igjen!!♥ Jammen fikk vi klemt inn litt shopping etter middagen også med både pappa og Mimi. Vi skulle hjelpe pappa med å finne gave til Melinda og vi endte opp med gode ullklær til barnehagen + en bamse som hun plukket ut selv. 
 

Vi hadde akkurat kommet til hotellet etter middag og kort shoppingrunde, men jeg var så sulten at jeg ante ikke hvor jeg skulle gjøre av meg!! Heldigvis er det ikke noe problem med takeaway når man er i byen! S ble sendt rett ut døra med oppdrag om å finne en god pizza! Nei jeg spiser ikke for to…. jeg bare spiser veldig mye om dagen! Haha 😀
Samtalene hjemme hos oss i det siste har gått slik:
*Spiser middag*
Kort tid etterpå:
Meg: Er du sulten?
S: Nei, jeg har akkurat spist.
Meg: åååjaa…
S: HÆ er du sulten nå igjen?!!


 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg