Snapshots

 

– Blidjenta vår ♥♥​

– Bare se på disse øynene da!

– En dag i sommer, helt ut av det blå, så reiste hun seg bare! Jeg ble helt “HÆ, HVA er det du gjør?!” Jeg ble kjempe sjokkert! Selvfølgelig såå stolt også!! Da sendte jeg en melding til S med en gang! Hihi *stolte foreldre* over den minste ting<3 

– Her har Melinda besøk av sin beste venninne, Nathalie<3 Disse to her altså! De blir alltid overglade for å se hverandre hver gang. Det skulle dere sett! Begge elsker ballonger også, hihi. Senere i dag skal vi til dem å feire halloween. Babyene skal kle seg ut og absolutt hele huset deres er dekorert med halloween-stæsj! Dette blir kult! 

– Melinda var på tivoli for første gang i starten av oktober! Her var det veldig mye nytt å se. Masse farger, mennesker og lyder. Det syns hun var stas, men til slutt ble det for mye. Da ville hun sove:-)

– Høsten. Årstiden med de fineste fargene. 

– Alltig godt med en stor bestemor-klem!

– Hjem, kjære hjem. Mitt barndomssted, Kvam ♥

– Her var vi barnevakt for søskenbarnet til Melinda. Jeg fikk prøve meg som tobarnsmamma. Det gikk overraskende veldig fint! Da vet vi om jeg blir gravid igjen, så skal nok det gå bra også;-) Hehe! Jeg elsker virkelig denne alderen her. Søskenbarnet til Melinda er 2,5 måned eldre♥ Og hun er verdens snilleste!

– Etter vi gikk en kald, men fin høsttur hvor det til og med var snø(!!), så var det godt å komme hjem. Tenne lys og drikke kakao. Høsten er vel en litt fin tid også?? Det syns jeg!

– Ballonger er den store glede ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg