Jakten er over

Endeeeeelig… etter over ett helt år. Endelig har vi fått kjøpt oss en leilighet! Det har vært ganske mange følelser etter at vi bestemte oss for å gå “all in”. Det er to-tre uker siden vi vant den intense budrunden, men jeg har faktisk ikke sagt det til så mange enda. Jeg har måtte fordøyet det selv først før jeg kunne dele det på bloggen. Jeg ble suuperglad når jeg fikk høre at ingen hadde bydd høyere enn oss og fristen hadde gått ut! Da var det rett ut å spise en bedre middag på restaurant. Etter hvert ble jeg plutselig lei meg. Jeg er jo så utrolig, utrolig glad i leiligheten vi har nå. Vi har så mange minner her. Det er lite og koselig, men dessverre er det hakket for lite nå som vi har Melinda. Humøret har gått veldig opp og ned etter vi kjøpte leiligheten. Jeg er mest glad, men plutselig tenker jeg på at vi ikke skal bo her mer, og da blir jeg lei meg. Dagen vi flytter ut for godt ser jeg for meg at det kommer en tåre, eller to… eller tretti. “Heldigvis” er det ikke overtakelse før i januar. Jeg har tid på å forberede meg psykisk. Hehe! 

Vi har kjøpt en leilighet som er slik passe stor. Det er sentralt og har tre soverom, og er nokså nybygget. I går hadde vi besøk av svigerforeldrene mine + bestemoren til S. Vi gikk trilletur ute alle sammen med Melinda. Mens vi gikk tur kom vi på at vi kunne gå til vår nye leilighet siden den ikke er så langt unna. Det gjorde vi. Vi sto helt utenfor og eierne av leiligheten var også hjemme. Alle latet som ingenting og prøvde og ikke kikke inn. Samtidig var det jo det vi ville! Haha. Der er jeg skikkelig dårlig. Jeg fikk øyekontakt med en av eierne inne, så gjør jeg det dummeste -snur meg brått og later som jeg ser på noe annet. Haha, det blir ikke akkurat mindre kleint av det! Heldigvis vet de ikke hvem vi er, tenkte jeg. I dag var det kontraktmøte med megler og tydeligvis eierne av leiligheten. Spørsmålet dukket selvfølgelig opp “Var dere utenfor huset vårt i går?”. 

 

Feiring av huskjøp!! Biffmiddag og et glass vin ♥

Melinda er ekstra pyntet for anledningen 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg