In the street of Paris

Er dere klare for noen flere Parisbilder? ♥♥ Noe som er veldig typisk Paris er fortauskafeer/ restauranter. Du må bare spise på en om du er i Paris! Det er så hyggelig. Noe jeg og S virkelig elsker er og sitte å spise/ drikke et sted hvor vi har oversikt over folk. Bare sitte og slappe av med god mat og drikke mens man følger med på alle mennesker som går forbi. Høres ganske snålt ut, men det er herlig! Dette fikk vi gjort noen ganger mens vi var i Paris<3
 

Namm! Maten var såå god på denne fortausrestauranten! Første kvelden dro vi på en lokal restaurant. Det var helt fullt og alle satt nesten oppå hverandre. Det var nesten bare lokale og det var bare en meny. Prisen visste vi ingenting om. Det var biff, pomfri og en saus (m/ sitron) som ødela alt. Det vi ikke visste var at det var spis-så-mye-du-vil for den prisen. Så fort tallerken var tom kom servitøren løpende med brettet sitt og kastet på enda mer biff, pomfri og den… sausen. Hehe! ..Før man hadde rukket å si noe! 

Jammen koste vi oss masse ved eiffeltårnet. Det kom en asiatisk dame jeg tror var fra Kina? Hun løpte rundt med selfiestangen sin og hadde live show. Plutselig poppet hun frem mellom meg og S. Hun var en slags kjendis som hadde et slik challenge-opplegg på direkten ved eiffeltårnet. Når jeg tittet på skjermen hennes så kunne jeg se hvor mange som fulgte med på oss. Tallet økte og økte hele tiden, men det var over 260 tusen som så på!! Hun hadde på seg en hvit hettejakke. Hun ga meg en knall rød leppestift. Denne skulle jeg da smøre på S sine lepper, så skulle han kysse henne på den hvite genseren. Som vi lo!! Eller jeg lo! Jeg holdt på å knekke sammen. Haha. 

Notre Dame besøkte vi også 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg