Paris var vakkert!

Heihei!! Da var vi hjemme igjen fra Paris. Gjett om vi bare har overklemmet/ kysset Melinda i hele dag!! Du og du som vi har savnet henne. Når Melinda våknet fra ettermiddagsluren sin og lagde de søte lydene fra soverommet, så løpte vi om kapp for å møte henne først. Hihi, hun har vært veldig savnet av mammaen og pappaen sin♥ Endelig er den lille familien min samlet igjen. 
Paris var virkelig en stor, ikke minst vakker by! Jeg føler jeg var i en film. Det var så mye man kun har sett på film og tv. Det var nesten litt surrealistisk å være der selv. Vi har gjort så mye vi kunne på tre dager, men vi føler det er mye vi ikke fikk gjort. Man kan ikke rekke alt. Vi snakket om at vi burde være der noen ekstra dager, men det hadde virkelig blitt dyrt! Utrolig vakker, men dyr by også. Ikke minst -tre dager var veldig lenge borte i fra Melinda! 
Jeg gleder meg til å skrive mer om turen vår<3 Her er et par bilder enn så lenge:

– Disneyland –

– Eiffeltårnet –

Jammen var jeg så heldig og fikk et kyss foran det også!! ♥

– Triumfbuen-

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg