Visste du dette om meg?

– Jeg syns jeg har ganske bollete ansikt. Jeg har alltid ønsket meg et smalt ansikt hvor man kan se kinnbena tydelig. Av og til på bilder kan jeg jukse meg til en bra vinkel og kanskje ha håret på en spesiell måte for å få ansiktet mitt til å se bittelitt smalere ut. Innbiller jeg meg i alle fall, hehe. Hvis jeg skal smile på bilder, som jeg som oftest gjør funker ikke dette trikset. Dette høres helt dumt ut!! 

– Tøffeste dama i Norske medier syns jeg soleklart er Sophie Elise! 

– Før var jeg ganske plaget med acne i ansiktet. Det plaget meg så mye at det gikk utover det sosiale. Jeg tenkte på det hele tiden. Jeg ville alltid ha rommet mørkt fordi da var ikke kvisene mine så synlig. Når vi skulle på restaurant og jeg fikk velge hvilken vi skulle på, valgte jeg alltid en som hadde mørkt lys. Skulle vi på restaurant/ kafe valgte jeg alltid en plass unna vinduet så jeg ikke fikk så mye lys som traff ansiktet mitt. Listen er lang. Det med urenheter er faktisk ikke noe å spøke med når det går over en lang periode. Og ja -det verste jeg visste var folk som klagde over en bitteliten kvise. Det var en ganske ille periode. Det som var noe av det mest krevende var… wait for it…. jeg brukte 30-40 minutter på å legge hudsminke. Lag på lag, på lag med hudsminke. Overalt hvor jeg gikk, måtte sminken være på. Jeg følte aldri at folk så meg. Jeg følte bare at folk så urenhetene mine. I dag er jeg heldigvis kurert. Det var noen måneder med hard kur med vonde fysiske bivirkninger, men absolutt så verdt det. Livet mitt ble mye bedre og enklere. Helt seriøst. Jeg kan gå 100% offentlig uten sminke og likevel være komfortabel! 

– Jeg hater å bli hysjet på. Det er noe av det verste jeg vet! Da kan man heller si “kan du heller være litt stille nå” istedenfor å si “HYSJ!!”. Jeg syns det virker så frekt.

– En gang jeg var på date falt jeg på en bowlingbane i det jeg skulle slippe kula. Jeg hadde på meg en løs kjole som gikk ned til knærne. Man fikk kanskje sett litt for mye. Hehe.

– Jeg eier ikke retningssans. Viss vi skal kjøre til en ny plass, finner jeg neppe veien hjem selv. Heldigvis er S ganske så flink på dette. Bare vi skal dra til en plass vi har vært før som f.eks bare er på andre siden av byen, så husker jeg ikke veien dit selv!! …Og dette er familie! Hvordan er det mulig?!

– Jeg er usikker på om jeg har skrevet denne før? Men jeg drikker kun brus/ cola når jeg spiser nachos og taco. Da MÅ jeg ha cola. Jeg drikker kun brus i bursdagsselskaper og noen ganger på restaurant.

– Jeg har aldri sett Ringenes Herre og har alltid sagt jeg ikke liker det… fordi jeg tror det? Dette syns S var helt forferdelig! Så han skulle få meg til å se det hele fra starten. Han gjorde det egentlig på veldig feil tidspunkt fordi da var jeg gravid. Når jeg var gravid sovnet jeg absolutt av alle filmer! Til og med om det var spennende. Jeg bare klarte ikke å holde meg våken mer enn 10 min. Jeg var alltid så sliten!

– Jeg spiser havregrøt både til frokost og lunch flere ganger i uken. Med MASSE sukker og kanel. Jeg smaker nesten ikke havren, men jeg eeelsker det. 

– Jeg spiser ekstremt sjeldent godteri. Når jeg først spiser godteri er det smågodt med surt og sjokolade. Da kjøper jeg inn MASSE… og det er borte på maks to dager! Den godteriposen er ganske stappa og tung!

 

6 kommentarer
    1. Haha, så gøy! Jeg kjenner meg såå godt igjen i Ringenes Herre-delen. Kjæresten min er helt lik, og har fått meg til å prøve å se filmene siden jeg har sagt jeg ikke liker dem uten å engang ha sett dem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg