Baby feets

Var ikke dette bildet bare så søtt?? Vi var ute og knipset noen bilder i går siden jeg trenger det til et skoleprosjekt. Melinda er så fotogen, så det er ingen problem å bruke henne som modell. Bildene ble så bra!! Jeg gleder meg allerede nå til og få tilbakemelding.
I går gikk vi trilletur i byen, igjen. Helt tilfeldig møter vi hele babygjengen vår. Vi har flere vennepar med baby og det var veldig tilfeldig at vi møtte hverandre alle sammen samtidig! Da fant vi ut at vi måtte ta en middag/ lunch på pannekakehuset sammen. Jeg mener bare NAMM! Verdens beste pannekaker. Jeg bestiller alltid den største porsjonen med små pannekaker, is, krem, varm sjokoladesaus og jordbær. Noen som ble fristet nå? Jeg kunne spist det hver dag! Det er jeg sikker på. Vi dro til parken senere, og der kunne vi nyte sola mens barna krabbet på gresset. Hverdagsgleder  ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg