Det er slutt

Det er ganske trist nå og si det er slutt på kosedagene. Dager hvor jeg våkner ved siden av Melinda. Dager hvor vi leker og tuller i senga før vi står opp. Dager hvor vi går trilleturer midt på dagen. Spiser lunch sammen og nyter hele dagen. Ja, bytte bleier også! Permisjonsdagene er slutt. Det har vært så hardt. Mange mødre syns det er godt å komme tilbake på jobben/ studiene, men nei. Ikke jeg! Savnet er stort når jeg er borte 8-9 timer mandag-fredag. Da får jeg kun noen timer før hun skal legge seg igjen. Jeg føler jeg går glipp av så mye. Men… slik er det jo for alle. Skulle bare ønske jeg kunne fått all tiden med henne når hun er så liten som nå. 
I helger og de få timene vi får sammen i hverdagen nyter vi tiden fullt og maksimalt ut! Da koser vi oss♥ Nå er det S som har pappaperm til midten av november. Han koser seg like mye som det jeg gjorde i min permisjon. 

 

S har vært på jakt i Sverige nå forrige uke torsdag-søndag. Da tok jeg meg fri så jeg og Melinda har kost oss skikkelig! Jeg har altså kost meg så mye!! På disse dagene har Melinda blitt skikkelig mammadalt. Når hun ser jeg går ut døren hylskriker hun, og kommer krabbende i så stor fart at hun nesten tryner. Hihi! Det har bare vært mamma, mamma. Jeg tror kanskje det har noe med at hun ikke vil jeg skal være så lenge borte som jeg har vært nå etter mammapermisjonen tok slutt. Som sagt, det er hardt og ikke være med henne hele tiden. Jeg håper det går seg til snart ♥

6 kommentarer
    1. Så nydelig hun er. Min erfaring er at det er bra for far å være alene med dem i sin permisjon, og at det har mye å si for resten av livet demes, men etter det kan du jo vurdere om du har råd til å ta et års ulønna omsorgspermisjon. Kan jobbe noen kvelder, helger og ha kontantstøtte, slik får du mer tid med henne..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg