My addiction

Siden 2010 da jeg var 14 år har jeg hatt en stor interesse for vipper! Jeg har prøvd og gjort så mye rart. Jeg kan nå 6 år senere si at jeg sitter med mye erfaring med falske øyevipper! Jeg likte veldig godt å eksperimentere med både korte, lange, tynne og tykke vipper. En periode klarte jeg ikke å se hva som var stygt og fint, så jeg gikk med super, super lange vipper! Det var nok en del av stilen min på den tiden, så det er jo gøy å se tilbake på. Forbildet mitt var Foki, så det hun hadde -ville jeg også ha! Bl.a lange øyevipper og store linser. I 2010 tok jeg også og fikk satt på mine første vippeextensions i salong. Jeg likte det på den tiden, men når jeg fant igjen et bilde nå så bare: fyy så stygt!! Vippeextensions har virkelig kommet tilbake for fullt nå i 2016. Jeg husker i 2010 når jeg satte på vipper. Da kostet det meg 600 kr for fullt sett. Jeg husker jeg fikk helt bakoversveis av prisen! Nå i 2016 er det 1200 kr og oppover! Det er ganske så drøyt egentlig. Når man først begynner med noe slikt, så blir man helt avhengig! Det har jeg blitt nå. Jeg syns det er såå verdt det. Det går så kjapt og ordne seg når man har halve sminken allerede klar. 

Jeg bor i Lillehammer og gjorde god research før jeg fikk satt på. Uheldigvis likevel så endte jeg opp på den dyreste og kanskje mest kjente plassen. 1800 kr(!!) betalte jeg for et fullt sett. Mine naturlige vipper ble helt ødelagte, det var sykt dyrt og det tok knapt tre dager før vippene var stygge. 
Desperat kontaktet jeg en dame som jeg fikk anbefalt av en venninne. Hun driver også sin egen salong her i Lillehammer. Og hun ble heeelt sjokkert når hun så hvordan vippene hadde blitt satt på. Når man legger vipper er hovedregelen at man KUN skal legge en falsk vipp på EN av mine naturlige. Der jeg hadde vært først hadde de lagt en falsk vipp på FEM av mine naturlige. Hva skjer når den falske vippen faller av da? Jo, alle mine fem naturlige vipper faller også av. Dette sa hun damen at de gjorde bare for å bli fort ferdige for og ta inn flere kunder. Når jeg satte på vipper der jeg var første gangen brukte de kun 1t og 20 min på å sette på fullt sett, men hun damen som jeg var hos andre gang brukte 3t! Det er ganske lenge, men når vippene mine var så skadet var det mye mer arbeid og prøve å rette opp i med nytt sett. Hun sa det var umulig og bruke så kort tid som 1t og 20 min om man skulle gjøre et skikkelig arbeid.
Det er nå en og en halv uke siden jeg satte på vippene mine hos damen som rettet opp i klusset. Vet du hva? De er fortsatt like fine! Jeg trenger ikke påfyll før det hadde gått 4 uker. Det var jeg skeptisk til når hun sa det først. Vippene mine så da ikke ut etter 3 dager der jeg ordnet dem første gangen. Ikke bare koster det 1800 kr for fullt sett og sykt mye for påfyll også der jeg var først. Hos hun damen som ordnet meg andre gang betalte jeg 1200 kr og fikk mye finere vipper:-) Der kommer jeg til å fortsette! Jeg fikk også høre at hun har tatt inn mange kunder som også har kommet til henne desperat fra det tidligere stedet. 
Jeg driver ikke med noe gratis reklame, men viss du har spm om vippene/ stedene så ta gjerne kontakt på facebooksiden til bloggen min HER.


 

 

4 kommentarer
    1. Har du fikset leppene? Unnskyld hvis det er personlig eller støtende å spørre om, er bare nysgjerrig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg