Sommer og bading

 

Melinda sin første flytur. Her var det masse nytt og få med seg. Det var ikke noe tid til å sove. Frøkna skulle få med seg alt. Hun sovnet i armene mine rett før vi skulle gå på flyet. Da sov hun i 3 minutter, men så våknet hun og oppdaget at hun var på en helt ny plass. Lite søvn = surving. Dama som satt ved siden av oss var så frekk at hun ga oss fæle blikk og spurte om hun kunne få bytte plass. Det fikk hun altså ikke;-) Turen tilbake gikk bedre, faktisk ganske bra! 
 

Fremme i Fuengirola! ♥

På stranden var det store bølger de fleste dagene vi var der. Rødt flagg stoppet ikke turistene i å bade. Livvaktene blåste og blåste. Noen forsvant langt ut på vannet og de fire livvaktene som prøvde å hente han inn igjen, misslyktes. Han overlevde, heldigvis. Siden vi hadde hus ved stranden hørte vi ambulansene kjøre frem og tilbake. Hvorfor er folk så dumme?! På den ene uken vi var der, så var det to dødsfall pga av store bølger. 

Disse to her er jeg så glad i<3<3

 Processed with VSCO with hb1 preset

Sommer og bading <3
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Melinda har badet hver dag. Hun elsker vann! 

“Mamma skal du overklemme meg nå igjen???”

Jeg fikk DEN brunfargen. Jeg er heldig som blir veldig fort brun, men nå ser jeg ut som en dalmatiner. Jeg føler jeg har vært flink til å smøre meg, men tydeligvis ikke når jeg flasser så mye nå…

5 kommentarer
    1. Så nydelig hun er <3 og så flott at dere har har / hatt en fantastisk ferie! Folk på fly som ikke får det som de vil, er egentlig helt spesielle syns nå jeg! Merket det på flyturen vi også tok når vi skulle til og fra tyrkia, var jo bare spesielle folk der både opp og ned.

    2. Hvordan var det å ha med beibi til syden?:) vurderer æ dra til juni neste år, når lillemor er 11måneder:)
      Kan du kanskje skrive en slags liste om hva som er lurt å ha med osv😄 Og gjerne hvilken vogn du anbefaler 😁

    3. Lisa: Hei! Det er utrolig koselig og ha med seg baby på sydentur, men det er selvfølgelig mye mer ekstra styr. Det var en god ide og lage et slikt innlegg. Det skal jeg gjøre:-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg