Pre workout

 

– Avokadosmoothie med masse proteiner –

♥ ♥ ♥

De siste treningsøktene mine har vært veldig annerledes. Jeg har fått meg en treningspartner og det er så gøy! Jeg har klart og fått S til å bytte treningssenter. Eller jeg har prøvd et halvt år uten å lykkes. En dag fikk han tilfeldigvis en tlf fra Elixia. Noen hadde visst tipset han om at han ville melde seg inn. He-he. To gratis PT-timer + gratis trening hele sommeren frem til august er en ganske grei deal! Ikke minst gratis barnepass! Nei, det var på tide, sier jeg bare!
Før økten i dag laget jeg en avokadosmoothie full av proteiner. Egg, Youplait Double. ananas, cottage cheese, avokado, spinat og melk! Det så ganske fresh ut. Gjorde det ikke? Melinda elsket det. Hun har spist massevis bare nå. Da har hun frokost til i morgen også. Jeg og S derimot… måtte tvinge det ned. Det smakte forferdelig, men vi tenkte vi skulle få i oss rikt med proteiner før vi skulle trene. Til slutt så begge på hverandre og bare: “nei nå er det nok..”.

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg