New in: favourite cardigan

Sjekk denne supersuper-fine cardigan! Jeg fikk øye på den i salgshjørnet på GT. Gjett om jeg rev den med meg. Halv pris, hallo! Den var så fin. Det er min nye favoritt. Den skal jeg bruke masse i sommer!! Nå kom jeg på at jeg har en svart jumpsuit den passer perfekt til. Jeg er en person som blir glad av fine klær. Denne gjør meg glad! Er det ikke litt rart? Bli lykkelig av klær? 
FORRESTEN! I går drev Melinda og gjorde alt mulig rart med fingeren min. Hun studerte den nøye, og puttet den til slutt i munnen. Det er helt vanlig, så jeg tenkte ikke så mye over det. Plutselig så skvatt jeg til fordi det var noe skarpt som trefte fingeren min. Da så jeg: HUN HAR FÅTT SIN FØRSTE TANN!!  Vi var alene hjemme, men jeg tok fort opp tlf og ringte S. Dette er så stort! Hihi, lille jenta mi! Jeg har så klart notert ned dato og ført inn i minneboken hennes ♥

 

6 kommentarer

Siste innlegg