Gårsdagens middag

I går laget jeg en super rask, god og enkel middag. Vi var begge ferdig med dagens treningsøkt og husarbeid, så vi var ganske sultne. Jeg har lenge tenkt at jeg skal lage kyllingsalat med pesto til middag, men jeg har alltid glemt det. Helt til i går. Det er da så enkelt. Bare sleng oppi en pakke ferdigkylling i handlekurven og div grønnsaker. Riv kylling og kutt opp -og klart til servering! Mannen i hus var skeptisk når jeg sa vi skulle ha salat til middag. Haha, han trodde jeg hadde gått for langt da. Meen det var så godt! Det gikk over all forventning. Salat trenger ikke alltid å være så kjedelig! 😀 
 

Jeg prøver å tvinge meg selv til og like tomat. Jeg har aldri likt tomat… men jeg møter på den fæle tomaten overalt. Når vi er på besøk kan jeg ikke begynne å plukke ut tomaten. Jeg syns rett og slett det er helt forferdelig! Jeg lager rare grimaser når jeg spiser det, haha. Jeg hadde cherry tomater i salaten. Jeg spiste en halv tomat, men jeg måtte bare gi meg. Det er så fælt! Nå er planen å spise en halv cherry tomat nå og da. Kanskje det blir litt bedre. Haha. Forresten, jeg elsker ketchup da. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg