Første gang på vannski

For en sommeridyllisk dag dette har vært<3 I går pøset det ned som bare det. I dag ble det skikkelig temperatur og sol. Jeg og noen venninner har stått på vannski i dag!! Eller det ble til at det kun ble jeg som gjorde det. Hehe. Jeg har alltid hatt lyst til å gjøre det. I dag hadde jeg muligheten. Man må da bare gripe sjangsen når slike muligheter dukker opp, gratis! Jeg syns det var kjempe gøy! Meen litt skummelt når jeg så andre prøve det før meg. Det så veldig vondt ut når de falt i så stor fart..

Fine jentene! 

Melinda er så klart med hun også. Ikke unormalt at hun drar til seg all oppmerksomhet akkurat! Hehe. Forresten har dere sett den videoen på internett av en baby på 6 mnd som står på vannski. Altså det er helt utrolig! Hun mestrer det helt perfekt! Bare 6 mnd! Melinda er 7 mnd… 🙂

Anna og lille M <3

Såå var det min tur! Jeg sa alltid at jeg kunne være neste og vente litt. Den unnskyldningen kom jeg ikke langt med når jeg var den eneste i kø..

Det var så mye å huske syns jeg. Bein, kne, avstand mellom ski, rygg, symboler og tegn osv… 70% var glemt i det jeg kom i det kalde vannet.

DER var jeg på beina! Det var såå gøy! Jeg falt fire ganger på runden min. Jeg ble så sliten i armer og bein. Det var skikkelig ille. Jeg klarte ikke å holde noe etterpå. Selv kameraet var vondt å holde fordi jeg var så stiv i armene. Jeg hadde null sjangs til å få opp bildøren. S måtte gjøre alt for meg en stund. Haha. Det var egentlig helt forferdelig. Heldigvis fikk jeg myknet meg opp på Elixia like etterpå.

Fallene var ikke så vondt som jeg trodde. Kanskje jeg bare hadde flaks? Eller så var jeg full av adrenalin!

Da har jeg gjort det også!:-D

Prinsessa mi ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg