Rainy

Det pøser ned her i dag. Det gjør ikke noe! Jeg vet ikke med dere, men jeg blir småtrøtt av regn. Vi har hatt en så fin dag! Dagen startet med at vi våknet brått av at det ringte på døren. Mamma, Rune og Leo har tatt turen til Lillehammer, igjen. Da var det ikke noe sløving på oss denne morgen! Hehe. Eller klokken var jo nesten 11, men vi sover vanligvis til mellom 11-12. Melinda har mammaen sin sitt sovehjerte. Ingen tvil. 
 

Gullet mitt!! Frokosten er inntatt, bading og morgenstellet er gjort. Da er vi klare for dagen! ♥

Skinny vanilla latte – namm!

Her er det ei som skal få med seg absolutt alt! Det er litt trist, men nå må vi bytte til sportsdelen. Da føler jeg ekstra på det at hun er blitt så stor! 

Leo, vår Leo ♥

Rune, mamma og Melinda ♥

Dagens antrekk. Så utrolig digg å gå i! Jeg og en venninne var på shopping i går og vi begge gikk ut fra butikken med denne kjolen fra BikBok som vi fikk mer enn 50% på! 

I dag ble det biffmiddag på Egon. Åhh det er LENGE siden. Jeg og S har fast biffbestilling her, hehe. Biffen er så forskjellig fra gang til gang. Viss det er lite folk er den kjempe god, men viss det er mange folk ender man alltid opp med tørr biff. Det gjorde jeg i dag + ventetid på mer enn 45 min. Jeg mener da at man bør opplyse kundene sine om lang ventetid. Det sa jeg også til servitøren. Men det var godt!:-) Det er i alle fall verdt å bestille en ekstra peppersaus! 

Nei nå må jeg dra å trene igjen! Jeg har utsatt det i én time nå. Det frister bare ikke å gå til Elixia + jeg er småtrøtt av regnet. Når har jeg også synket så godt ned i sofaen. Vel, klaging hjelper ikke! Jeg får så dårlig samvitighet om jeg velger sofaen fremfor trening. Man har da SÅ bra følelse når man er ferdig med økten. Jeg bruker YT sjokolade-restitusjonsdrikk etter trening. Jeg virkelig elsker den, så det er min belønning! 

4 kommentarer
    1. Anonym: nei, han gjør egentlig ikke det. Leo var min når jeg bodde hjemme. Han er egentlig fortsatt min, men jeg vet at han liker seg best hjemme på Kvam. Der har vi stor tomt og han kan gå ut og inn når han vil. Det er mere fritt for han. Nå bor jeg i blokk midt i byen. I tillegg når jeg hadde den nyfødt-tiden med Melinda som var veldig krevende så var det bare Melinda som var i tankene mine.
      Han har knyttet veldig sterkt bånd med stefaren min, Rune også. De to er som knoll og tott og klarer seg ikke uten hverandre i en lengre periode. Det sier jeg ikke med overdrivelse en gang. Leo har aldri vært alene fordi Rune er alltid med han. Skal vi feks på en fin restaurant, så sitter Rune alltid ute å venter sammen med Leo. Akkurat den biten der syns jeg er veldig trist! Men ja, disse to er veldig glade i hverandre. Og jeg vet at leo trives best på Kvam:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg