Saturday snapshots

Hallo! Endelig søndag. Planen er å nyte en bedre frokost nå snart, så skal jeg ta en treningsøkt. Det er søndag og da skal vi gjøre ingenting. Jeg elsker å ha en dag der vi gjør ingenting. I går var vi på Elkjøp og kjøpte filmer. Hvem er det som fortsatt gjør det egentlig? Vi har kjøpt inn til nachos. Åh nachos<3 Jeg har hatt craving på det hele denne uken. Derfor har det allerede vært en middag denne uken med nachos. Da må jeg ha masse ost og rømme. Det er det viktigste. OK nok nachos-prat. I går var vi på Birken her på Lillehammer. Vi så på folk som kom i mål og var dødsslitne. Det var ikke derfor vi var der. Det var nok shoppingen. Masse, masse salg. Noen godbiter ble med oss hjem. Overraskende nok var det babyklær der også. Da kjøpte vi litt ullklær til Melinda i 98. Satser på at det passer til vinteren. Halv pris var det. Det liker vi! 

Mens vi handler ringer mamma til meg. Hun sier: Vi er utenfor huset deres! Det var en hyggelig overraskelse! Da var det å skynde seg hjem. Vi koste oss i parken og med fotballkamp på kvelden. Jeg henger ikke så godt med på det sistnevnte, men jeg har fått med meg at det er EM. 

Skagensmørbrød og et vinglass. Mmmm, bare såå godt! 

Melinda sovnet på bestemor sitt fang ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg