So careful

Melinda er bare såå forsiktig når hun skal ta på blomster. Både når hun sitter i gresset og når hun skal ta på rosene her hjemme. Det ser man på bildene også, hihi. Verdens skjønneste er hun ♥

Bildene ble tatt på lekeplassen der vi pleier å huske. På trilleturen hjem sovnet Melinda og jeg la henne rett i vuggen når vi hadde kommet inn døra. Endelig tenkte jeg. Hun var så trøtt den dagen, men pga varmen klarte hun ikke å sove. Når hun endelig hadde sovnet ordentlig, så hva tror dere skjer? Jo den forbaska brannalarmen i hele bygget går, igjen. Før jeg fikk Melinda pleide jeg å sitte å vente til den slo seg av. Det var så ofte øvelser, så jeg hadde bare sluttet å bry meg. Etter jeg fikk barn har selvfølgelig dette endret seg. Man tar ingen sjangs der! Jeg løpte til soverommet, tok med meg Melinda og gikk ut. Vanligvis ville det vært mange naboer som sto samlet utenfor. Der var det ingen. Alarmen stoppet og jeg gikk inn igjen. Det første jeg så da var en stor plakat med uthevet skrift “Brannøvelse”.  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg