Snapshots

Heisann! Det har vært nokså fult på timeplanen vår i det siste. Tiden har gått så fort, men nå tenkte jeg på det -hva er det vi egentlig har gjort? Haha, men opptatte har vi vært! Det har skjedd noe hver dag, og når man har en liten en, så fyker tiden dobbelt så fort. Vi har vært på to bursdager i det siste. Nå må jeg virkelig gi meg, for nå kan jeg ikke en gang huske hvem som hadde bursdag… Vi har besøkt/ hatt besøk av familie. Visninger. Det var nylig 17.mai. Vi har hatt et par spillkvelder med venner. Det var en uke med sol og varme, så der var vi alltid ute. Viktig å passe på disse små øyeblikkene med god temperatur, for det er ikke ofte det skjer. Føler jeg. I går kjørte vi hjulbob og skjøt pil og bue i skogen med et vennepar. Det var gøy! Melinda var så klart ikke med på bob, hehe. Hun ble passet på av min gravide venninne som heller ikke kunne kjøre. Vi har sikkert gjort mer, men jeg kan ikke huske alt akkurat nå. Hva er det som skjer med meg. Jeg begynner å lure om det er ammetåken som kommer snikende på igjen. 
 

 – Snapshots lately –

– Verdens beste, snilleste og nydeligste datter –

– Brokkoligrateng. Mmm… med masse ost. Min favoritt!

– Grilling for to –

– Melinda sammen med bestemoren sin –

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg