Gjensynsglede

 

Denne uken var det stor gensynsglede da Anh og kjæresten hennes kom på besøk! Anh fikk endelig møte Melinda for aller første gang og gleden var stor! Hvorfor har ikke min beste venninne kommet og hilst på barnet mitt før? Jo, sjokket kom når jeg gikk gravid. Hun ringte meg og sa:… ehm.. du? Jeg flytter til Hellas om et par dager! Nyheten var veldig sjokkerende. Det er ikke noe å legge skjul på! Der har hun jobbet helt til nå. OG ENDELIG tok hun seg fri og reiste til Norge en tur. Jeg ble iallefall helt overlykkelig når hun tok med seg kjæresten på en road trip hit til Lillehammer ♥♥♥ Anh var veldig mye å se til på bloggen min før, men så flyttet hun og greier. Jeg og Anh gikk i barnehage sammen i Sarpsborg. Der spiste vi steiner og var sammen hele tiden. Siden den tid har vi vært bestevenninner!:-)

 

Vi har kanskje ikke stor nok plass til spisebord, men sofabordet funker helt fint!:-) Kravstore er vi ikke, heldigvis ikke gjestene våre heller.

Ååh babygleden er stor!! Hun har visst vært på storhandling for Melinda ble nemlig helt begravd av pakker! 

Meg: Skal vi ta et bilde sammen?
Anh: Ja det kan vi.
*Stiller oss opp*
….. et halvt minutt senere
Anh: KAN DU TA DET BILDET OG SUTTE Å BRUKE SÅ XSDG#NVJDF LANG TID?!?!

Forrige bilde ble ikke særlig vellykket. Vi prøvde fire ganger på nytt…. uten hell visst! Hehe.

Sjekk hvor skjønne disse to her er! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg