Starten på sommeren

Når man kan sitte ute i solen uten 10 kg tung boblejakke å ta seg en øl. DA er det sommer! Føler jeg iallefall. Vi var også på Liseberg forrige helg. Da var det så innmari digg å sitte avslappet med en øl å se på alle folk som stresset hit og dit. De burde virkelig finne en annen løsning på køen deres der. Kan fortsatt ikke fatte at vi sto TO OG EN HALV TIME i kø på ÈN karusell. Det var veldig gøy der! Jeg elsker jo alle store karuseller og alt med adrenalin, så S må jeg bare dra med meg! Jeg har et stort ønske om at vi skal hoppe fallskjerm sammen. Akkurat der setter svigermoren min ned foten. Jeg har fått streng beskjed! Haha, hun er verdens søteste ♥

 


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg