Fredfullt

Finnes det egentlig noe mer fredfullt enn å se babyen sin sove? ♥
 

Nei det tror jeg ikke! Det vanskeligste med å være blogger om dagen er å velge ut bilder. Melinda er så nydelig at alle bilder blir fine! Jeg gir opp jeg… poster like så godt alle! Selv om det er mange like, hehe. I går grillet vi, igjen. Været her på Lillehammer holder seg så fint. Da må man utnytte å grille! Ahh, gud som jeg elsker grillmat. Siden det var så god temperatur badet vi ute i basseng i går. Melinda stooorkoste seg. Den jenta elsker virkelig vann. Det var så klart oppvarmet basseng, hele 31°C. Hun ble helt utslitt etterpå stakkar. Da sov hun lenge! I det siste har hun sovet hele natten. Noe mamma og pappa ikke klager på iallefall! 🙂
 

4 kommentarer
    1. Hei! Jeg leste bloggen din for flere år siden og husker at du var fan av Jennifer Love Hewitt og at du så på Ghost Whisperer. Jeg har sett hele serien, men bestemte meg for å begynne på nytt kun fordi jeg liker serien så godt. Hun heter jo Melinda i serien og da slo det meg: heter ikke barnet ditt også det? Haha! Jeg bare spør av ren nysgjerrighet om det er helt tilfeldig eller om det er på grunn av serien? Melinda er verdens søteste!

    2. Tonje: Hei Tonje! Nå fikk jeg lyst til å se serien på nytt jeg også:-) Det er ikke helt tilfeldig det nei! Jeg så første episode av GW når jeg var 11 år, altså 8 år siden. Jeg elsket navnet Melinda når jeg hørte det på serien. Da sa jeg til meg selv at det ville jeg kalle ungen min! Kanskje rart å tenke det som 11-åring. 8 år senere ble det faktisk slik! <3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg