Morgenbad

Alarmen vår ringte 07 i dag tidlig. Jeg var fast bestemt når jeg la meg kvelden før at vi skulle få til et morgenbad før frokost. Slik ble det også! Det var heeerlig! Det var noen basseng innendørs og det tøffeste utebassenget jeg har sett. Dette var på spa-avdelingen, så det var noen massasje-greier i bassenget. Jeg er jo ikke glad i spa og massasje, men dette var veldig greit! Jeg er så utrolig kilen av meg, så derfor er jeg ikke noe begeistret for slik. Utebassenget var bare av glass, så vi kunne se biler og folk som var under oss. Det var RÅTØFT! Hvorfor hadde jeg med dykkebriller?!

Her kan dere se utendørsbassenget høyt oppe i hotellet. Det var så deilig! Det var god vind og vannet var veldig varmt. Det var som et stort boblebad. Boblebasseng blir det vel da? Haha. Jeg er glad dette var inkludert i suiten vår! Vi sjekket opp prisene, og det kostet noe 800 kr for inngagen. Det er en ganske stiv pris! 

Jeg kunne lett hatt en slik morgen hver dag før frokost! Hehe. I dag innså jeg hvor hvit jeg er på kroppen! Spesielt på beina. Det må solen gjøre noe med! Over til frokosten. Vi har spist den beste omeletten til hver frokost. Pannekaker til dessert. Presset var egen appelsinjuice. Frukt-shot til “forrett”  -nei fy søren for et perfekt opphold! Tivoli, museum, byvandring, restaurantbesøk, det fineste hotellet og det viktigste: mitt beste reisefølge ♥

Sauna.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg