Denim skirt

Er det noe jeg har fått sansen for, så er det olaskjørt! Jeg syns det piffer opp antrekket ganske mye -på en bra måte. Antrekket var så som så, men skjørtet -DET liker jeg! Vero Moda skal legges ned, så hele butikken var på 50%. Jeg kunne da ikke gå fra der uten noen nye godbiter! Dere kjenner meg. Hehe.

I dag har vært en nokså vanlig dag. Trening, trilletur… ja den runden der. Vi spiste middag ute i dag. Når jeg tenker meg om, så spiser vi nokså ofte ute. Det er nok fordi vi bor midt i sentrum. Det er så enkelt! Er man litt lat på ettermiddagen, da er det så lett og bare gå noen meter til… ja… Egon foreksempel! Men det er dyrt, så skjerpings! Vi har vært på enda en visning i dag. Til tross for familieforøkelse, så trenger vi et litt større sted å bo. Gjerne med en liten hage. Til nå har vi vært på 4-5 visninger. Av de visningene vi har vært på har jeg ikke helt fått den “Wow, her vil jeg bo!”. Jeg må huske på at dette stedet ikke blir der vi kommer til å bosette oss for alltid. Det har vi ikke akkurat råd til nå, men det kommer! Jeg har noen krav og er bittelitt kresen. Vi får se! Håper det kommer ut mange fine boliger nå i vår som kan passe oss 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg