Snapshots lately

– Vår lille teddybjørn! 

– Vi har tatt oss turen til mitt hjemsted, Kvam. Der var vi på bl.a bruktmarked. Det kan være spennende å finne masse nytt og fint. Eller rett og slett bare skrot. Hehe. Jeg fikk et par nye sko til 150 kr, aldri brukt, og lå fortsatt fint pakket i skoesken. Jeg eelsker dem. Seks stykk juletallerkener ble også med hjem.

– Når vi først var i mitt hjemsted, kunne vi like så godt kjøre videre til S sitt hjemsted også. Vågå. Det er ikke lange kjøreturen. Der fikk jeg enda en sightseeing, hihi, da koser jeg meg! Denne helgen inneholdt masse familiehygge ♥

– Diamanten min! Det har vært noen solrike dager med fantastisk temperatur. Det var en mulighet til å kle seg i noe litt sommerlig! 

– Pappakos ♥

– Fineste og flotteste mannen i mitt liv! Er ikke jeg verdens heldigste, så vet ikke jeg 🙂

– Jeg og min kjære svigermor var på shopping på Gjøvik. Se på denne søte buksen vi fant til Melinda! Bakdelen må være noe av det skjønneste. Flere slike står på ønskelisten ♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg