She’s already 5 months

Ja, tenk på det! Man vet ikke hvor fort tiden går, før man får barn! Min lille Melinda er 5 måneder i dag♥ Snart skal vi på kontroll igjen, og da er det den forferdelige vaksinen igjen. Jeg gruer meg fordi det gjør så vondt i mammahjertet! Det er bra det går fort over, heldigvis. Hun er så blid og ler masse nå! Det er hærlig. Jeg merker at hun har begynt å bli skeptisk til fremmede, eller mennesker det er lenge siden hun har sett. Den siste måneden skjønner hun mer hva som er hva. F.eks når hun ser flasken sin nå, så strekker hun seg etter den om hun vil ha den. Det er så søtt! Hun utvikler seg raskt. Det er så spennende å følge med på. Hun er blitt veldig sterk i beina. Hun kan stå helt selv om hun støtter seg til sofaryggen. Jeg tror det er på tide å skaffe en gåstol nå! Jeg er litt redd hun skal begynne å gå før hun krabber..  

Min lille, skjønne prinsesse ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg