Bildedryss: barnedåpen

Dåpsdagen til Melinda var så perfekt som den kunne bli. Så mange av våre nære dukket opp<3 I kirken var hun snill og rolig. Hun hadde stort sett store øyne og fulgte med på alt! Til slutt ble hun så trøtt at hun sovnet på fanget mitt. Hihi. Det var jeg som bar henne frem til døpefonten og S tok av luen. Det var et spontant valg siden det ikke var tenkt på i forveien. Jeg fikk jo helt latterkula når vi skulle gå frem. Jeg prøvde så godt jeg kunne å holde meg liiitt seriøs. Etter vi hadde gått frem, musikken stoppet og presten begynte å prate -så setter jeg og S oss ned. Vel.. vi var de eneste! S titter bort på meg og sier: -jeg tror ikke vi skal sette oss enda…? Da fikk jeg helt latterkula! We had one job! Ikke nok med det. Når vi skulle opp til døpefonten hadde jeg én ting å huske. Jeg skulle ha hodet til Melinda på venstre side ved hjertet. Det klarte jeg så klart også å glemme…
 

Vi er så takknemlige for all hjelp vi fikk på kjøkkenet. Aldri om vi hadde klart alt sammen alene! Alle ville hjelpe. Vi er da så heldige! Det var veldig godt med et lokale med et stort kjøkken. Alt vi trengte var her. Noe annet som var godt med lokalet vi leide, var inkludert vask!

Olav og Evan.

Tante B og Melinda ♥

Oppå scenen lagde vi et langbord til barna. Der var det masse tegnesaker, lego, biler og ja… masse leker! Vi hadde også rolig, fin bakgrunsmusikk siden det var musikkanlegg her.  Jeg er virkelig glad vi sette opp et langbord rett foran scenen også. Vi hadde en ulykke med søskenbarnet mitt, Celin som er over 1 år. Hun skulle gå ned trappen fra scenen (på venstre side). Hun falt igjennom gardinen og landet på nakken. Hun landet “heldigvis” på bordet. Hadde vi ikke hatt bord der, kunne det blitt stygt…

Ååh masse god mat<3 Vi hadde the best of both worlds. Norsk og Filippinsk mat. Det var en stor suksess. Igjen, takk for alle som har hjulpet oss med mat. Vi hadde to store brett med spekemat som vi bestilte hos vår lokale matbutikk. Rømmegrøt som vi også bestilte. Hjemmelaget potetsalat/ eggerøre/ salat/ nudler/ vårruller/ kjøttgryte…. og listen fortsetter! 

Rune og Leo.

Tre fine damer! 🙂

Christoffer syns det var stas med så mange ballonger. Svigermoren min blåste opp hele 97 ballonger(!!), S blåste opp én og to sprakk.

Herlighet som jeg storkoste meg med å åpne sååå mange gaver ♥♥​

Kakebordet. Hvor skal jeg starte? Det var SÅ MASSE kaker! Jeg klarer dessverre ikke å telle hvor mange det var, fordi det var så mye! Her skulle jeg smake på alt, men jeg tok et stort stykke av favorittkaken min, oreo. Da var det gjort -jeg lå helt flat på gulvet etterpå. Jeg og S var oppe hele natten før dåpen og baket cupcakes. Vi pyntet dem så nøye at vi like så greit kunne brukt pinsett. 

Hun fikk da altså bare så masse fiiiint! <3

To dåpskaker også. Hvorfor ikke? ♥

En blid Aebykier (…og en litt skumlere B i bakgrunn).

TAKK FOR EN SUPER KOSELIG DÅPSFEIRING ♥ ♥ ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg