Mitt første storbybesøk med baby

Togturen gikk kjempe bra! Hodet hennes gikk nesten 360 grader rundt når toget begynte å kjøre. Det var så mye nytt å se! De største øynene Jeg hadde forsikret meg om at vi hadde mer enn nok mat til henne på turen. Hun satt lenge rolig i vognen og fiplet med lekene sine, samtidig som hun skravlet med seg selv. Sjarmtrollet vårt♥ Det var en baby til der som var overraskende lik Melinda. Ikke på utseende, men de sov, spiste, gjorde litt i bleia, sutret, lo, skravlet jaa.. alt samtidig! Haha, det var litt komisk.
 

Jeg, mamma og Melinda har kost oss såå masse i dag. Jeg har fått gjort jenteting med mamma. Shopping, mat, shopping, kaker, shopping og litt mer mat! Biff, sushi you name it! Alt vi elsker!

I går snakket jeg med Anh. Hun er fortsatt i Hellas. Hun måtte så klart sende bilde av at hun koste seg med favorittretten vår på TGIF. I dag fikk hun dette bildet tilbake:

Skjønninger<3

Her sover hun igjen! Hennes første T-banetur. Gud som jeg forbyr T-baner og generelt kollektivtransport i storbyer… Jeg og mamma fant frem til slutt og vi var såå stolte av oss selv. Da ble det litt shopping der vi valgte å gå av også, hehe det slår aldri feil.

Når det hadde blitt mørkt dro vi tilbake til hotellet. Da var vi alle slitne. Melinda koste seg i den store dobbeltsengen.

Melinda har forresten startet med grøt som hun får av og til. Første gang fikk hun pæregrøt. Det likte hun den første gangen, men mindre og mindre etter hvert. Nå får hun gulerotgrøt, og det eeelsker hun ♥

3 kommentarer
    1. For et forbilde du er! Tror du at datteren din vil være stolt over deg? Som oppere , får unge i en alder av 18 , er kjæreste med en 30 åring …bare ekkelt rett og slett

    2. Hva faen er du for en idiot anonym? Hvordan er du i en posisjon til å kunne ha sånne meninger om Carolyn sitt liv? Og tenk å være så utrolig feig at du er nødt til å være anonym.
      Som du sikkert ser så har Melinda det mye bedre enn mange andre barn her i Norge. Hun er velkledd, med rene klær, nyvasket og “nymatet”. Jeg blir så jævlig sint, fordi det er ikke DITT liv, og du kan ikke komme med sånne meninger. Æsj
      Melinda har iallefall både en mor og en far, og begge to er verdens mest glad i sin nydelige datter.

    3. Kjær(ring)e anonym! Jeg blir så JÆVLIG forbanna når jeg ser sånne som deg som tror de vet alt om andres liv. Ikke kom her å si at Caro er en dårlig mor for at hun ønsker å gjøre en liten forskjell via operasjon, som med store bokstaver IKKE KOMMER TIL Å HA
      NOE DÅRLIG INNFLYTELSE PÅ MELINDAS LIV OG HVORDAN HUN OPPDRAS!!! å unnskyld meg, men å få unge i alder av 18 er ikke så uvanlig om dagen, og det var heller ikke noe som var planlagt fra deres side. Men herregud de tre kunne ikke hatt det bedre for tiden, og Melinda har det sååå bra og jeg tror ikke det kunne skjedd på et bedre tidspunkt❤️ Hvem er du vil å komme å fortelle henne hvor ekkelt det er at samboeren hennes er 30, eller 31 som han er nå. Hadde du kjent dem hadde du holdt kjeft rett og slett! For det første så merker du ikke aldersforskjellen like mye når du er rundt dem, jeg selv har egentlig nesten sluttet å tenke over det. For det andre så er det vel bare bra at hun har funnet seg en hun er glad i og som er glad i henne og da burde ikke alderen ha noe å si! Han er i fast jobb og hun jobbet også mye før ungen kom, og det synes det at de har en stødig økonomi er mange ganger bedre enn om hun hadde fått barn med en på hennes egen alder som kanskje fremdeles bor hos foreldrene, kanskje også uten inntekt. Jeg tror ikke, jeg VET at Melinda er og kommer til å være utrolig stolt og verdens mest glad i mammaen sin! Så spar meg for spydighetene dine værsåsnill.. Hilsen fadder og “tante” til nydelige Melinda

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg