Happy!

Hihii, se så glad! ♥

Hallo! Oy.. hvor har det blitt av meg de siste dagene da. Vel… jeg har blitt helt betatt av Homeland-serien! Hvorfor har jeg ikke sett den før?! Den er så spennende at jeg sitter med DE store øynene. Karakterene, probleme, spenningen og livet deres sitter i hodet mitt hele dagen! Jeg bare må se en episode etter jeg er ferdig med den jeg lovte meg selv skulle være den siste. Dere kjenner dere igjen. Haha. Slik blir det! 
Så babystell, babykos, husarbeid, matlaging, trening, Homeland, Homeland og Homeland har gått på repeat. Slik er dagene mine nå. Jeg trives så godt med det. Også får jeg besøk innimellom da. Hehe. På to timer får jeg overnattingsbesøk av søskenbarnet mitt, Aebykier. Da rekker jeg å se to episoder til med Homeland. Åhh gleder meg allerede. Vi blogges!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg