En ny liverpool-supporter

Mannen i huset er stor Liverpool-supporter. Da er det ingen bombe at vi har smokker, flaske, pysj og penklær til Melinda som er rødt og godt merket med “Liverpool”. Hihi, hun er den nyeste og søteste Liverpool-supporteren! Jeg er ikke like engasjert i fotball eller noen slags sport, men jeg får si jeg holder med Liverpool. Da blir S glad neste gang han er innom bloggen min og ser at jeg står frem og sier dette! Når man er så stor supporter som S, syns jeg det er søtt at han vil dolle hun opp med alt som er merket “Liverpool”. Hihi. MEN når det kommer til interiør!! Det er noe helt annet! Jeg syns det er super, super, super harry når jeg ser noen henger opp bl.a fotballtrøyer på veggen! 
Den aller første gangen jeg var hos S, var det første jeg så når jeg kom inn døren et rødt maleri/ bilde med Liverpool. Jeg tror tredje eller fjerde gangen jeg var der, så tok jeg det ned og la det i boden hans. Hehe. Der har det vært siden den gang.

4 kommentarer
    1. Nå har jeg vært fraværende fra blogg en veldig lang stund, men fulgt deg utrolig lenge! Begynte så vidt å se litt gjennom blogg igjen, da jeg fikk vite at du har blitt mamma 😀 Så utrolig fint å se og ville ønske deg alt godt videre 🙂 masse lykke til!
      klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg