Magen da og nå

Magen, den store fine gravidmagen. Den savner jeg! Jeg savner faktisk å være gravid. Da sier jeg faktisk fordi det egentlig var forferdelig! Det og føle liv og spark inni der, det er helt utrolig fantastisk. Jeg ble like glad hver gang jeg kjente et spark. Hver gang ropte jeg til S: “Fort! Nå må du legge hånden din på magen!!”. Hver gang. Som om det alltid var den første gangen. For meg var det alltid like gøy! Hehe. Jeg gleder meg til neste gang jeg blir gravid 🙂

Her er jeg med min store mage som jeg savner så mye! Dette var 11 dager før Melinda kom til verden<3

Slik ser magen min ut i dag, 12 uker etter fødselen. Den er langt i fra som den var, men den har trekt seg fort tilbake. Resten tror jeg må jobbe for, hehe. Overgangen fra stor gravidmage og til da jeg plutselig ikke var gravid mer (rett etter fødsel) var rar. Den var så slapp og myk! Haha, som vi lo av den. Jeg var så heldig at det var middag rett etter fødselen. Da skulle jeg sette meg ved middagsbordet som ble stuebordet som ikke er fult så høyt. Da fløt magen min utover bordet og opp i maten!! Hahaha, jeg var så fortvilet og skjønte ingenting. Det var komisk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg