Jeg har gjort det alle andre gjør

God kveld, god kveld! I dag har det vært veldig fint og hatt mamma på besøk og barnepike. Jeg har hatt møter og ærender i dag. Møtet mitt var ferdig rundt 10-tiden og da gikk jeg forbi huset til Ingus på tur hjem. Her er det -15°c og jeg var så kald at jeg måtte stikke innom for en kopp te. Etter koppen hadde blitt tom dro jeg han med ut for en “skogstur”. Vi hørte på musikk, tullet og lo. Koselig var det! Deretter var det lunch hos meg med mamma. Etter turen var det enda en kopp med noe varmt å drikke skal jeg love dere! Vet dere hva som er utrolig urettferdig? Akkurat nå sitter mamma på fly til Filippinene mens vi sitter her med graderstokken som viser alt fra -13 til -20!… Jeg har også vært i bursdag og det er alltid stas å feire bursdagen til noen ♥

I dag har jeg gjort noe alle andre gjør på nyåret. (Nesten) Alle setter trening som nyttårsforsett og kommer i gang først på januar. Det har jeg også gjort! Jeg har bladd tilbake i arkivet mitt i kveld, eller sett tilbake på treningsinnleggene mine. SOM JEG LER! Det er ikke første gang jeg skriver på bloggen at jeg skal begynne å trene. Jeg ser blant annet at jeg hadde postet et bilde for noen år siden hvor det var masse sunn mat, frukt og grønnsaker på. Jeg husker det så godt. Jeg fremstilte meg som så sunn, i tillegg til at jeg trente. Det varte ikke lenge. Dagen etter satt jeg med potetgullposen i ene hånda og melkesjokolade i den andre. Haha, men jeg turte aldri å innrømme at jeg hadde skeiet litt ut. Haha! Det var ikke bare en gang det skjedde.. hehe. Vi kan vel si at det som ble avbildet sto urørt i kjøleskapet.. 
Nå er det annerledes! Det er kanskje ikke første gangen jeg skriver det heller, hahah. Men jeg lover -nå er det annerledes! Jeg har meldt meg inn i Sats Elixia! I dag fikk jeg omvisning og personalet var så utrolig hyggelige. Jeg og en venninne som også nylig har fått baby trente der i kveld. Det var faktisk gøy! Vi føler vi burde komme oss i form etter fødselen, så da kan vi ta med babyene våre dit om vi skal trene på dagtid. De har nemlig barnepass der, også for babyer som kun er noen uker gamle. Passer oss midt i blinken når vi har mammaperm begge to! I morgen har jeg PT-time og det gleder jeg meg til! Jeg valgte et kort så jeg også kan bli med på gruppetimer. Det har jeg aldri vært med på før, men det kan bli spennende. 

1 kommentar
    1. Haha åh, jeg kjenner meg såå igjen i det du sier. Har aldri gjennomført denne treningen ordentlig selv og var på min første pt-time i dag.. det går nok bedre i år hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg