Ligner vi?

Jeg får ofte høre at Melinda ligner på meg (tusen takk forresten, hehe). Helt ærlig så klarer jeg ikke å se slikt så tidlig. Verken på henne og meg, eller noen andre. For at jeg skal kunne se om en unge ligner på foreldrene må de være noen år gamle først! Haha. Kanskje det bare er synet mitt som er helt rart, eller noe. Derfor spør jeg dere blogglesere som vet det meste -Ligner vi?

Melinda har brune øyner, det har jeg også. Jeg liker å variere litt øyenfarge og her har jeg grå 🙂

– 8 uker gammel nå –

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg