Det nærmer seg jul

Tenk det! Snart jul igjen, allerede. Jeg skulle bort til Ingus i kveld for og hente et brev, men det ble til at jeg ble der i flere timer. Vi pyntet juletre, spiste klementiner, drakk litervis med gløgg og jeg fikk hilse på barna hans. “Barna”, hehe. Det er så mange rundt han som er gravide, eller nettopp har fått barn. Han har like så godt kjøpt seg tre undulater som han kaller for barna sine. Hehe.

Masse Melinda-kos!

Vi koste oss gløgg ihjel! 

Kveldsmaten ble på Dudebuger. Jeg testet ut den nye fiskeburgeren som kom etter jeg gikk i permisjon. Yum den var god! Jeg fikk se igjen kollegaer, eller mer venner -det er alltid koselig! Hun som lager pizza har blitt enooorm! Det er ikke lenge siden jeg så henne, men fy så fort som hun vokser. Hun er gravid forresten, hehe kanskje viktig og få med det. Jeg fikk knipset et bilde av henne og hun er en del større enn det jeg var! Det er så morsomt og følge med på magen som vokser! Når jeg besøker jobben merker jeg at jeg savner å servere, skravle med kunder, le og skravle enda mer mine kollegaer. 

2 kommentarer
    1. Så pent juletreeet var! og herlige og søte bilder. Hun minsten er supersøt ;3
      er ikke lenge igjen til jul nå nei. Gleder meg minst like mye som minste søsteren min, heheh xP

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg