Full dag

Hei og god kveld! Mamma passet Melinda i natt, så jeg skulle få sove ut. Irriterende nok klarte jeg ikke å sovne fordi jeg har snudd døgnet. Jeg er vant med å være våken om natten og ta søvnen på dagen. Jeg og Melinda har hatt en nokså full dag, og slik gikk den:

Vi møtte venninna mi og hennes datter, Michaela på café. Melinda og Michaela, navnet deres klinger så fint! Disse to fine snuppene er født på samme dag med ett års mellomrom. 26. oktober. Disse to her kommer til og bli gode venner etter hvert♥ Vi gleder oss allerede til og dra til Lilleputthammer når de blir store nok!

Mamma var hos frisøren mens jeg ventet på henne. Jeg kunne ikke fatte hva hun hadde gjort med håret sitt når jeg ventet i hele 3 timer. Jaja, hun ble til slutt ferdig. I den ventetiden møtte jeg på mange, gamle kjente som jeg skravlet med. Jeg møtte en god, gammel kompis av meg som kom på besøk senere på kvelden. Det var trivelig! Vi drakk kaffe og spiste marsipankake mens vi oppdaterte hverandre om hva som har skjedd i hverandres liv den siste tiden. 

Det har vært en lang dag, men Melinda har vært såå snill! Meste parten av tiden har hun sovet. Hun våknet til en gang når vi var på café. Da fikk hun mat, så sovnet hun igjen. Lille nissejenta mi ♥

Jeg var med mamma og kollegaen/ venninna hennes på kina restauranten. Hun er slik en livlig, blid og trivelig dame! Som vi koste oss. God mat og hyggelige damer, da går tiden fort! Gleder meg allerede til neste gang!

Bestemor, Jojo (tante) og onkel Morten har også vært på besøk i dag. Altså jeg smelter helt jeg! Melinda har nylig begynt å smile bevisst. SE hvor blid hun ble når hun kom i armene til onkel M ♥♥♥

Enda blidere!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg