On the wall

Bildene fra nyfødtfotograferingen ble fantastisk fine! Jeg hadde store forventninger ettersom prisen gjorde så det svei i lommebøkene våre. Når jeg fikk se resultatet ble jeg så overrasket, det ble bedre enn forventet! Vi var på fotografering når Melinda var 9 dager hos Kirsti Hovde her i Lillehammer. Der var de vanvittig flinke! Det var satt av tre timer til fotografering. Det syns jeg er veldig bra fordi det er ikke lett og vite med så små babyer. De skal ha mat, det skal skiftes bleie, det kan bli litt skriking og så skal de ha kos. Det tar sin tid og de skal bli fotografert sovende. Vi brukte 1t på og få Melinda til og sovne, så hadde vi resten av tiden til og ta bilder. Jeg kjente jeg ble litt stresset i starten når hun ikke ville sove, men det trengte jeg ikke. Hadde hun vært urolig de tre timene, hadde vi fått en ny time gratis. Når hun først hadde kommet inn i den dype søvnen, kunne vi gjøre hva vi ville med henne. Vi dullet henne skikkelig opp! Studioet var veldig varmt med tanke på hun lille. Det fikk vi god informasjon om før vi kom. Jeg må også nevne hygiene! De var utrolig flinke til og bruke antibac. Hygiene var viktig der og det setter vi nybakte foreldre pris på. Fotografen vår var trivelig og imøtekommende. Hun var så forsiktig som det kunne gå an når Melinda skulle flyttes på. Jeg er iallefall veeldig fornøyd med at vi valgte Kirsti Hovde.
På bildet over ser dere to bilder fra fotograferingen som vi har bestilt. Vi valgte og ha det på aluminiumsplate i str 40×40 cm. Takkekort bestilte vi også, og hun ser virkelig ut som en prinsesse på bildene vi valgte og ha med der. Vi har sendt ut noen, men når jeg er sikker på at alle har fått takkekortet sitt -så kanskje jeg viser det frem på bloggen!:-)

4 kommentarer
    1. Så fine 🙂
      Vi tok da hun var en uke og har ikke fått bestilt ennå… Hun er 8 måneder…. Haha! Heldigvis kjenner jeg fotografen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg