Alt så smått

Tenk noe så smått som føttene på bildet♥ Merkelig at det er mulig spør du meg. Hihi. Når Melinda ble født var hun 48 cm lang og lite visste jeg at det var mulig å være så liten. Jeg hadde aldri holdt en så fersk baby! Jeg følte hvert eneste lille bein i kroppen hennes ble knekt når jeg skulle løfte henne de første gangene. Jeg har alltid ventet med å holde babyer til de klarer å holde sitt eget hodet. For noen måneder tilbake holdt jeg for aller første gang en helt fersk baby. Jeg ble helt SVETT!! Heldigvis ble det mye bedre når jeg fikk min egen. Det var så klart skummelt det også, men det gikk seg fort til 🙂

I dag er det første advent. Julepynten har fått kommet seg på plass♥ Det er søndag og jeg og S har vært inne hele dagen. Vi er blitt klistret til tv-skjermen til serien, Broen. Den anbefaler jeg på det sterkeste. En annen grunn til vi har vært inne hele dagen er fordi vi har fått noe som heter Coxsackievirusinfeksjon. Jeg begynner å føle meg bra igjen, så jeg skal nå i gang med husarbeid!

Lille perfekte jenta vår♥ Hun har vært så snill i dag. Hun har sovet, spist og hatt øynene åpne og vært nyskjerrig på verden. 

3 kommentarer
    1. Ammer du? Er gravid selv og veldig usikker på hva jeg skal gjøre akkurat her.. Vet at amming er best for babyen, men føler man har mer “kontroll” over hva babyen får i seg om man gir flaske

    2. Lisa: De 2-3 første ukene ammet jeg bare. Nå har jeg begynt og gi litt morsmelkserstatning på flaske i tillegg. Hun sover så godt når hun får det og blir helt mett.
      Om du vil ha mere kontroll, vil jeg anbefale og kjøpe brystpumpe og pumpe ut melken så du får den på flaske. Da får du mere oversikt over hvor mye babyen får i seg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg