Over Knee Boots

Når trenden for disse lange støvlene kom (over knee boots som det heter) hadde jeg ikke sansen for dem i det hele tatt. Jeg syns de var så rare…og så.. lange? Til mer jeg så av dem, til mer likte jeg dem. Folk på gata, folk på internett -jeg begynte å få sansen for dem! Jeg skaffet meg et par, men jeg kunne ikke bruke dem. Jeg var da gravid med stor mage. Så lange støvler, og så stor mage, så rett og slett rart ut. Haha, iallefall på meg. Det skal være sikkert. Nå er ikke magen min fullt så stor mer, så jeg har fått gått et par meter med dem, kanskje fem. De er livsfarlige på vinteren!! Jeg var Bambi på glattisen og holdt på å tryne bare av og ta et steg!! Veldig glatte under, hæler, vinter, snø, barnevogn, nyfødt baby -nei jeg får spare dem til våren!..

Jeg og mamma på trilletur. Måtte så klart bytte sko, hehe. Mamma er såå stolt når hun får trille!:-) 

9 kommentarer

Siste innlegg